Standuri 2020-02-28T15:22:56+00:00

Pachet GRANDSLAM 2020 Stand 5x3m & Promovare :

  • standul propriu-zis (standard, dar de 5x3m);
  • billboard sau spot video (până în 10 secunde) pe ecranul LED 6×4 m în sală;
  • logo pe ecranele din jurul ringului, 10 spoturi a 5 sec
  • promovare la microfon de catre prezentatorii competiţiei (4 anunţuri/zi)
  • logo-ul comerciantului pe site-ul DanceMasters cu link către site-ul propriu.
  • 4 anunţuri pe contul de FB DanceMasters(1/saptamana).
  • cost pachet:  2500 euro (TVA neinclus)

Pachet GRANDSLAM 2020 Stand 5x3m & Comunicare in sala:

  • standul propriu-zis (standard, dar de 5x3m);
  • comunicare la microfon de catre prezentatorii competiţiei (2 anunţuri/zi)
  • logo-ul comerciantului pe site-ul DanceMasters cu link către site-ul propriu.
  • 2 anunţuri pe contul de FB DanceMasters.
  • cost pachet: 1500 euro (TVA neinclus)

Stand Standard 4×3 m:

  • deschidere 4m / adâncime 2m / înălţime 2,5m (o placa are 96 cm latime x 240,5 cm inaltime);
  • asamblat pe structură octanorm;
  • mobilat cu două mese şi două scaune;
  • priză electrică;
  • perdea neagra in locul unei placi pentru acces la spatiul de depozitare din spatele standului
  • chiria este 700 euro (TVA neinclus)

Contactati-ne la pr@dancemasters.ro cu titlul STAND DM, pentru a va alege pozitia. Politica de rezervare este: primul venit, primul servit. Standul este rezervat la data platii, conform contractului ce se semneaza cu organizatorul evenimentului.

Nu se pot cupla doi expozanti in acelasi stand.

Dragi oaspeti,
Organizatorii Dancemasters 2020 urmaresc indeaproape evolutia pandemiei cu Covid-19 si impreuna cu Ministerul Tineretului si Sportului, Federatia Romana de Dans Sportiv si World DanceSport Federation cauta cea mai buna solutie de reprogramare a evenimentului care era initial programat in weekendul 27-29 martie. In momentul in care lupta cu virusul va fi castigata si programul competitional va reveni la normal, vom gasi cea mai buna solutie de reprogramare.
Intre timp, persoanele care si-au procurat bilete online la evenimentul nostru si care nu doresc sa isi pastreze biletele pentru momentul reprogramarii DanceMasters 2020 pot sa ceara returnarea banilor, scriind acest lucru la urmatoarele adrese de mail (in functie de agentia de unde au fost procurate):
contact@myticket.ro
sau
contact@entertix.ro
Ramanem optimisti ca pandemia va fi trecuta cu bine de comunitatea dansului sportiv si ca vom reveni cat mai curand la dumneavoastra cu data reprogramarii DanceMasters 2020.
Organizatorii DanceMasters 2020

Dear guests,
The DanceMasters 2020 Organizers are closely following the evolution of the pandemic with Covid-19 and together with the Romanian Ministry of Youth and Sport, the Romanian DanceSport  Federation and the World DanceSport Federation are looking for the best solution for rescheduling the event that was initially scheduled for the weekend of March 27-29. When the fight against the virus would be won and the competition calendar would return to normal, we’ll find the best solution to re-schedule it.
In the meantime, people who have bought tickets online at our event and who do not wish to keep their tickets for the rescheduled DanceMasters 2020 may ask for a refund, writing to the following email addresses (depending on where they were purchased from):
contact@myticket.ro
or
contact@entertix.ro
We remain optimistic that the  the dancesport community will pass over the pandemic in good conditions and that we will return to you with good news as soon as DanceMasters 2020 is rescheduled.
The Organizers of the DanceMasters 2020